Ik rij 2 paarden, Unique-Osmilinde en Bean, deze zijn beide niet van mij. Unique-Osmilinde ben ik vorig jaar maart gaan rijden, in mei voor het eerst B gestart en eind deze maand staat ons M1 debuut gepland. Zij is nog niet eerder op concour uitgebracht en kende weinig (de rem was ver te zoeken).
Met Unique train ik veel op gehoorzaamheid, losgelatenheid, bergop, lengtebuiging en recht maken/houden. Zoals op het filmpje te zien is, drukt ze zich af en toe scheef (en ik kan dat soms in de proef nog niet voorkomen).
Ohja, de stem die je hoort is mijn filmende zus haha.
Dan nu Bean.
Bean loopt met Nicole Z2, en ik mag nu in het M1 meerijden. Vorig jaar september zijn we begonnen in het L2, we hebben niet zo heel veel concoursen gereden, lastig plannen soms, dit was mijn eerste keer weer met hem sinds eind juni.
Met hem werk ik vooral aan mezelf

Waar ik ook aan werk is het bergop blijven galopperen in de middengalop, lukt me nog niet zo, als ik terugrij kan ik hem heel fijn houden, maar als ik naar voren rij dan kachelt hij op de voorhand..
De foto's zijn gemaakt door een collega, ER STAAT COPYRIGHT OP! (heel klein, maar het staat er!!)
Dit zijn wij!

Losrijden

in de proef, ik ga bij A halthouden.

B-E door een S van hand veranderen

slecht moment, maar ik moet de galop verruiming meer bergop hebben, lukt me nog niet..

neusje eruit...

Van hand veranderen middendraf

Gebroken lijn contra

E afwenden X halt

De schat deed het weer zo goed!

Nou, brand maar los