Zaterdag (28-08-10) heb een goeie vriendin foto's gemaakt, daar was ook heel blij mee, want die dag had ik Noblesse precies 2 maanden!
In die 2 maanden tijd is er wel veel met ons gebeurt, niet qua ongelukken o.i.d maar goeie dingen. Zo is Noblesse weer lekker paard geworden en ik heb heel veel dingen van hem geleert wat ik op mijn andere paard Masantha heb overgebracht.
Voordat ik Noblesse kocht heb hij 9 maanden stil gestaan, de reden weet ik even niet meer, en voordat we hem kochten is hij een week opgepakt dus de bespiering was merendeels weg. Nu begint hij al een lekker kontje te krijgen en word ie al wat breder in de hals. We hebben een tijdje geen les gehad i.v.m privéredenen, dat gaan we wel weer oppakken. Informatie over Noblesse:
- KWPN
- 15 jaar
- Ruin
- 1.70
- Jazz x Variant
- B niveau maar hij is tot Lichte Tour getraint
Probleempunten:
- ik knik elke x me polsen, hier let ik nu wel meer op
- hakken druk ik soms te ver uit
- iets meer meegeven, maar op de foto's lijkt het alsof ik een strenge hand heb maar dat is niet zo.

- handen lager houden, heb snel de neiging om mijn handen hoog te zetten.
van het instappen heb ik geen foto's en de foto's staan door elkaar heen.

1.

Hier mag hij wat ronder
2.

3.

Lekker bergopwaarts, maar ik moet op me kont zitten.
4.

Hij mag hier wat ronder
5.

6.

7.

8.

9.

10.

Tijdens het lichtrijden val ik naar voren, hier let ik nu ook extra op. Maar verder fijn beeld.
11.

Idem
12.

13.

& ff knuffelen met Mike.
Hij word nu ook socialer, mijn andere paard is helemaal verandert door hem! Tis niet meer de oude pismerrie van vroeger.
!