Vandaag dus met Ingrid naar de manege geweest en eerst had ingrid gereden op haar lievelingspony Dunday en daarna ik op Misting. Ingrid (Shiloh) heeft de foto's genomen.
Dan is het toch wel zo'n 25 graden en de bak staat pal in de zon, dan denk je dat een pony wel rustig is he, niet dus. Misting was echt snel en vaak met haar gedachten ergens anders. Toen kwam er een moter aan en spurtte ze zelfs weg in galop en was moeilijk terug te krijgen. Vreemde pony is het soms hoor
.Ik vond het wel jammer dat het niet zo lekker ging want voirge week ging het juist super. Toen reed ik wel in de binnenbak en dat maakt echt heel veel verschil uit!
Hier de foto's dan!

Jammer van de staart

En de galop: VLIEGEN!!! Zweefmoment en ze ging echt te hard, gelukkig kun je dat niet zien op de foto.

Dit waren de foto's die ingrid op haar eerste schijfje had zitten. OP haar andere zitten er nog een paar.
Ook was mijn vader nog langs gekomen en heeft hijook nog een foto gemaakt:

Omdat het rijden echt nog niet super gaat heb ik graag tips. Maar dan zou ik graag niet alleen willen weten wat ik moet verbeteren, maar ook vooral hoe. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en dat ik weer steeds meer ga leren.
Alvast alemaal bedankt!