Eerst eventjes in de binnenbak, maar daar was net gesproeid en het was er veel te warm, dus daarna toch maar weer naar de buitenbak.

Dus toen toch maar naar buiten. Ik heb niet zoveel zin om heel veel commentaar erbij te geven, dus ik zeg hier maar vast, dat ik weet dat mijn houding echt flut is
Al vond ik dat ik hier nog best redelijk zat, mijn benen ik doe mijn best lieve mensen, maar ik krijg ze gewoon niet onder mijn heup, en ik ben niet de enige het ligt aan het zadel en aan de pony, geloof je me niet, dan nodig ik je graag uit om het uit te komen testen.

Hoezo uit elkaar gevallen

Toen ging fleur er heel eventjes op..
FOEI FLEUR OP DUNDEE ZONDER CAP EN IN GALOP NOG WEL!!!

EN TOEN HEB IK MIJN ZONDER ZADEL ANGST VOOR 90% OVERWONNEN! Ik ben op Dundee zonder zadel IN GALOP GEGAAN!!!
TROTS

Toen hebben we dundee nog even afgespoten/gesponst. en weer terug op de wei gezet, waar het eerste is wat ze deed ROLLEN! nadat ze iedereen had laten weten dat ze weer terug was.

Tja en toen was ze VIES

Daarna zijn er nog weer heel veel foto's gemaakt van fleur op misting, maar die zal ze straks zelf plaatsen. Ik zal ter vergelijking nog wat foto's van een paar maanden terug laten zien...

Die laatste foto zegt genoeg denk ik
Nou commentaar is dus welkom

Je zit trouwens wel veel netter rechtop dan op de laatste foto! Gewoon blijven oefenen, dan wordt het steeds beter hè
ik vind dat je het erg netjes doet op de foto's te zien.