Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Duhelo schreef:waarom vind je het erg dat er niemand mee kan rijden?
de belg die ik rij is ook een eenkennig paard, loopt de sterren van de hemel bij mij, maar iemand anders kan er niet veel mee aanvangen als ik er niet bij ben.
vind ik persoonlijk niet zo erg, stiekem, en als paardlief wat minder gereden wordt vind ze het alleen maar leuk.
een paard hoeft niet perse gereden te worden om gelukkig te zijn he, kun je niet, dan heeft ponylief vakantie
Marigold schreef:nouja voor zo'n pony is het natuurlijk niet goed als hij niet bereden kan worden, want dat is toch hetgeen waarvoor ze gehouden worden in de meeste gevallen.
ik denk dat het iets met respect te maken heeft, pony met een sterk karakter.
iemand zoeken zoals jij - met een houding en karakter wat bij de pony past dus, en die met de pony aan de gang laten gaan, tot ze hetzelfde bereikt als jij, dat lijkt mij het beste.
en hopen dat de pony milder wordt met de tijd?
gaan ze de pony wel houden dan nu de dochter niet meer wil rijden.
Mirrrriii schreef:De pony is er inderdaad gekomen omdat de dochter wou paardrijden.
Ik denk ook dat het met respect te maken heeft, maar vind ik nu zo'n persoon?
Er zijn er immers al 5 geweest bij wie deze poging mislukt is..
Mirrrriii schreef:Marigold schreef:nouja voor zo'n pony is het natuurlijk niet goed als hij niet bereden kan worden, want dat is toch hetgeen waarvoor ze gehouden worden in de meeste gevallen.
ik denk dat het iets met respect te maken heeft, pony met een sterk karakter.
iemand zoeken zoals jij - met een houding en karakter wat bij de pony past dus, en die met de pony aan de gang laten gaan, tot ze hetzelfde bereikt als jij, dat lijkt mij het beste.
en hopen dat de pony milder wordt met de tijd?
gaan ze de pony wel houden dan nu de dochter niet meer wil rijden.
De pony is er inderdaad gekomen omdat de dochter wou paardrijden.
Ik denk ook dat het met respect te maken heeft, maar vind ik nu zo'n persoon?
Er zijn er immers al 5 geweest bij wie deze poging mislukt is..
De vader heeft zoiets van, als niemand er mee bezig gaat, gaat hij weg.
Maar elke keer als ik zusje lief naar die pony zie kijken, zie ik gewoon verdriet in haar ogen omdat ze wel wil maar niet meer durft.
Ik wil de pony zover krijgen dat zij er weer mee aan de gang kan, ze heeft ondertussen namelijk wel leren rijden.
Medische redenen zijn inderdaad uitgesloten.