Ebonny rijden in de wei xD

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laurentii

Ebonny rijden in de wei xD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 19:53

Halloow!
dit was de eerste keer dat ik Ebonny in de wei reed, ik ging wel eens zonder zadel "hobbelen" maar echt rijden doe ik meestal in de piste.
Maar deze was bezet omdat Julie er met Galmiro aan het rijden was, en dat is nog een vrij jonge hengst dus dat ging botsen als ik daar met de pony bij ging rijden :P

pony proper maken
Afbeelding

kijkend naar het "enge" zadel
Afbeelding

komaan pownie
Afbeelding

mede wei-bewoners
Afbeelding

aansingelen
Afbeelding

en toen riep mijn vriend "allez, ga is neffe ave ponie staan!" (haha)
Afbeelding

rijden
Afbeelding

reed er een beetje verloren
Afbeelding

maar wel met de gewoonlijke glimlach
Afbeelding

drafje
Afbeelding

daag!
Afbeelding

1Olifantje

Re: Ebonny rijden in de wei xD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 20:02

gaaf hoor,

probeer meer contact tehouden met de mond, je moet ook je rug recht houden, verder vind ik dat ze teveel op de voorhand loopt, maar dat maakt verder niet uit voor deze foto's:D
maar vind je dat niet gevaarlijk met die losse paarden erbij!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 20:02

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.