Een maandje geleden zijn er ook foto's gemaakt en heb ik veel van geleerd ([RT-HAW] Ylonja (v Ohlsen Jr.) @ Dressuurles)
In de tussentijd ben ik 2 weken op vakantie geweest en heeft Ylonja stil gestaan. Na de vakantie weer opgepakt en dit is het resultaat tot nu toe.
Tijdens de training is reed ik voornamelijk wat lager ingesteld om haar meer over haar rug te laten lopen. Ylonja vindt dit nog erg moeilijk, ik ben ook erg blij met het resultaat wat ik nu heb bereikt. Verder werken wij veel aan het rechtrichten, lengtebuiging, een constante aanleuning en actief achterbeen.
Mijn houding is niet wat het was, maar dat blijkt door het zadel te komen. Binnenkort zal er een WOW zadelpasser komen en het zadel weer nakijken. Ligging van het zadel is ook de reden waarom ik veelal achterin het zadel zit.

Dáág!
Mijn rechterbeen is langer dan mijn linkerbeen, daarom is mijn rechterbeugel een gat langer dan mijn linker. Dit is nog niet zo lang zo dus moet er nog wel wat aan wennen. Het is wel zo dat met deze ongelijke beugels mijn (been)houding stukken netter is