Black Eyed Peas is een 4 jarige merrie van United x OOseven.Oktober 2009 zadelmak gemaakt,terug weggezet en sinds maart 2010 eigenlijk écht in het werk.
In het begin pakte ze alles héél makkelijk op,en ik heb haar dan ook vrij snel 2 keer mee gehad op wedstrijd.Dat bleek niet zo'n goed idee:paard raakte zo in paniek dat ik gewoon niet tot rijden kwam,zelfs uit de piste gestuurt door de jury!
Sinsdien is ze in training ook veel moeilijker geworden:schrikken,kijken,panikeren,soms zelfs op het gevaarlijk af.
Ondertussen zijn we deze moeilijke periode ook terug door:in trainig begint ze echt terug fijn en ontspannen te lopen,en we gaan nu regelmatig op verschillende plaatsen rijden.Gewoon rustig opbouwen vooraleer we terug op wedstrijd gaan!
Ik weet het:mijn houding is verschrikkelijk
!!En neem van mij aan,het is al erg verbeterd.Er word dan ook aan gewerkt natuurlijk,maar als je al 15 jaar dubbel op je paard zit ga je niet van de ene op de andere dag recht zitten
En verder...laat maar horen:tips en commentaar zijn welkom!
1)Als ik erop zit of mee bezig ben valt het me eigenlijk niet op hoe groot ze is,tot je deze foto ziet...Black Eyed Peas is 1m74.

2)losstappen...

3)linksom draven...

4)keertje halthouden..

5)linksom ietsje verruimen...

6)rechtsom draven...vind ik zelf een heel mooie foto

7) en 8) volte rechts

9) en 10) volte links

11)wijken...maar daar zie je niet veel van

12)stappen

13)poging tot halsstrekken

Galopfoto's zitten er spijtig genoeg niet bij,toen kreeg de fotografe net telefoon!