Ik ben vrij nieuw hier op bokt. Ik heb sinds een maandje weer een eigen paardje. Ik wil graag jullie commentaar ( wel een beetje aardig aub
op de volgende foto's. Ik weet dat ik aan mijn houding moet werken (zit en benen). En ik moet ook wel een paar kilootjes kwijt :S..Ik heb Aisha nu iets meer als een maand. Haar vorige eigenaresse heeft niet veel met haar gedaan. Vandaar dat we op dit moment allebei B niveau hebben. Ons doel is dressuurmatig lekker aan het rijden te gaan. Of ik echt wedstrijden met haar ga starten weet ik nog niet, maar ik wil wel met haar de oefeningen uit de hogere dressuurklassen gaan leren. Ik weet dat mijn aandachtspunten zijn: mijn houding en beenligging. Graag zou ik van jullie tips voor een betere houding en beenligging willen ontvangen. Maar aangezien we nu net pas begonnen zijn samen wil ik gewoon jullie visie op ons als combi.
Groetjes Chantal
, altijd het belangrijkste dacht ik zo! Wel zou je misschien je handen wat meer voor je kunnen houden, en het lijkt of je nog iets wat naar voren zit, dus nog mooi recht op.
... Het weer is inmiddels wat beter dus ik ga vanavond weer lekker rijden. Ik ga zeker proberen aan mijn handen te werken en aan mijn benen... want dat vind ik zelf ook niet zo mooi...
En ja, ik vind jullie een hele leuke combi.
en als ik mijn les heb ben ik alleen maar bezig om haar wat meer voorwaarts te rijden. Ze biedt dan ook soms best wel weerstand. maar ik blijf consequent. Ze is gewoon liever lui dan moe denk ik