Ik ben al een tijdje op bokt, maar heb nog nooit echt een berichtje geplaatst i.v.m. niet zoveel tijd.
Bij deze dus mijn paardje op wedstrijd. Ik heb 10, 11, 12 en 13 augustus meegereden aan de ruiterweek in Oudendijk (brabant). Waarbij ik de punten 205, 207, 209, 198, 220, 181, 203, 196 heb behaald, in het Z dressuur is 204 een winstpunt en 221 zijn er 2. Dat betekend dus dat ik die week 4 winstpunten heb gehaald. De wat mindere punten kwam doordat mijn paard zelf mee gaat denken en daarom wat fouten in zaten of de jury was streng, maar zoals de vele mensen dan zeggen het is en blijft een jurysport en daar geef ik ze dan ook gelijk in.
De dingen waar nog aan gewerkt wordt. Wissels moet nog meer bevestigd, ik moet op m'n bips gaan zitten en ik moet haar van voor wat meer van me af gaan rijden, zodat ze vanuit de schoft wat meer 'opstijgt' en in m'n oefeningen voor me uit blijven kijken en niet naar de grond
Hier een beetje informatie:
Naam: To Soon
Leeftijd: 10 jaar
Vader: Farrington
Moedersvader: Dobas
Klasse: Z2 + 5
Hier wat foto's van de proeven
Middendraf

Schouderbinnenwaarts

Uitgestrekte draf

Wisseltje

Drafje

Galop

Tips zijn welkom, maar ik heb ook gevoelens. Ik ben er trots op, op wat ik heb bereikt met haar, omdat niemand het ooit had verwacht.
Groetjes!

Als in te vroeg
.