de laatste weken loopt hij zo lekker.
juni 09 zijn we voor het eerst gestart, daar waren we met 2 maanden met 13 punten uit de B.
toen werd ik geopereerd en moest toen ik weer mocht rijden er flink aan trekken. Februari zijn we voor het eerst L1 gestart en dat ging ook wel lekker. gisteren zijn we voor het eerst L2 gestart. frids was erg relaxt met losrijden maar er stong een dixi naast de ring. dat was dus heel eng en er stonden vlaggen achter de jury wagens. dat was wel jammer, dat leverde voor mij wat stress op en kwam die er niet zo heel lekker doorheen. in de 1e proef(naast de dixi) hadden we 170 punten. zwaar terrecht en in de 2e proef hadden we 179 punten.
er zijn nog veel punten te verbeteren. vooral ons wijken, het kwartje wil maar neit vallen om het goed te kunnen. verder moeten we voorwaartser rijden en moet er veel meer rust in komen. frids vind alles leuk en gezellig waardoor hij opeens zn hoofd erop kan zetten en er totaal niet meer bij is.
we weten onze punten wat we moeten trainen maar opbouwende kritiek is altijd welkom.
rondje door de ring

iets in de ring

B-E door S van handveranderen

middengalop

jammer van me spoor gebruik

misscommi met frids. aanval van de vlaggen vanaf achtereren
was hier nog niet begonnnen met me proef, dat scheelde weer. had echt een top jury, mocht hem eerst een poging doen om hem rustig door de ring te laten gaan. later met deze man nog gepraat, en tuurlijk even daarvoor bedankt

Ik vind hem hier en daar watopde voorhand lopen, en niet zolekker van achter uit, probeer hem daar toch meer vanuit achter te rijden,lekker veel schakelen en actief maken