Ze luistert super naar mijn stem, alleen wil ze nog weleens wat lang doordraven voor ze gaat stappen want draven is nou eenmaal leuker, maar binnen een ronde is ze altijd wel in de stap.
Zaterdag is mijn man meegegaan om foto's te maken. Hij had het erg naar zijn zin. Foto's van in het land en van het longeren. En bij het longeren echt van stap tot stap, dus in de automaat gezet en om de 2 seconden werd er een foto gemaakt, erg gaaf want als je snel achter elkaar kijkt is het echt een rondje.
Nadeel was wel... memorykaart vol voordat we de bijzet erop hadden. Dus nog geen foto's van het koppie in de houding, maar goed, hier krijgen jullie een idee van mijn paardje en haar gangen.
Waarom bandage's? Omdat de longeerbak op sommige plaatsen nogal zwaar is en ik vind dat toch wat zwaar voor zo'n jong beestje wat nog amper spieren enzo heeft. Wil toch niet dat ze nu al met blessure's komt te staan.

Kijk dat voorbeentje toch... *zwijmel*

En hier is het net of ze zweeft. Helaas wat donker, maar goed, toch nog wel het een en ander te zien!

)