Ik rijd nu ongeveer 7 jaar, waarvan 5 jaar op manegepaarden, maar waarvan ik wel goed les kreeg.
Ik heb nooit echt problemen gehad met mijn houding, totdat ik vorig jaar ontzettend last heb gekregen van wiebelbenen.
Dit is nu eigenlijk wel opgelost, ik kan mijn benen nu netjes stil houden.
Waar ik alleen nog mee kamp zijn wiebelvoeten..
Mijn instructrice zegt dat het komt omdat ik niet op de goede manier zit, ik zit een beetje naar voren,
ik kantel mijn bekken verkeerd (dacht ik). Ik weet alleen niet hoe ik dit op moet lossen!
Instructrice heeft mij er flink mee geholpen. Ik heb veel zonder beugels gereden, zonder zadel, zonder handen, alles!
Maar nog steeds weet ik niet hoe ik goed moet zitten. Ik corrigeer mijzelf steeds tijdens het rijden, maar onbewust zak ik naar voren.
Ik heb al een tijdje geen les meer gehad, maar ik ben bezig met conditie opbouwen na ziekte (paard) en weilandperiode (8 weken).
Ook heeft mijn instructrice vakantie dus ik zou het de komende weken even zonder haar moeten doen.

Hebben jullie tips of ideeën? Het zit me echt dwars, ik kan toch niet optimaal zitten en ik zit nooit echt lekker op mijn paardje.
kusjes

.