Gelukkig gaat het nu weer helemaal goed met haar, we kunnen weer steeds meer leuke dingen doen; wedstrijdjes, bosritten, toch maar eens springen en lekker trainen natuurlijk.
De foto's zijn vorige week gemaakt, met losrijden was ze erg stroef maar uiteindelijk had ik d'r naar mijn idee wel lekker los.
Op het moment zijn we veel bezig met stelling en daarna weer rechtrichten, ze is soms wat scheef en heeft veel moeite met rechterstelling.
Verder is Velona een erg kijkerig paard, ze is snel afgeleid en ik moet leren dat te corrigeren met mijn been, dus niet wegtrekken maar been geven zodat ze op mij moet letten.
Mijn houding kan altijd wat aan gesleuteld worden, als ik lichtrij zie ik dat ik mijn rug wat hol maak, ziet er krampachtig uit dus daar moet ik aan werken.
En op het moment dat zij ontspant moet ik meer meegeven, daar ben ik soms net te laat mee.
Ons niveau is verder gewoon B. Van het losrijden en de galop zijn helaas geen foto's gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en welke verbeterpuntjes jullie zien. (En hoe ik dat dan oplos)

In het begin liep ze er niet zo lekker doorheen, hoewel dr beengebruik al wel mooi actief is.

Beter, al loopt ze voor haar doen hier een beetje gewoontjes.

Stap, binnenhand niet te laag zetten.

Knap paard is het toch

Halthouden.

Weer een drafje, jammer dat ze wat kantelt.

"Baasje de struik kijkt me aan!"

Hier loopt ze lekker, nu moet ik nog lekker zitten

Ook weer netjes, mag van mij nog iets ronder/ losser.
Ik zou zeggen brand los, fijn onderbouwd commentaar kan ik altijd gebruiken