Welsh a-pony 4 jaar aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

S_R_A_H_A

Welsh a-pony 4 jaar aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 16:25

http://dariostalroeckens.webs.com/

heb de fototjes op de site gezet want vind het te moeilijk om ze op bokt te plaatsen. Hier zien jullie spring en dressuurfoto's van vorige week.
De pony is 4jaar net geworden.

xx

Setteli

Re: Welsh a-pony 4 jaar aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 16:27

ook hier geen foto's of video's op de site.
Dan kan ik er niets van vinden....

Geeske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 16:28

er staan geen foto`s op :(

S_R_A_H_A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 16:28

Setteli schreef:
ook hier geen foto's of video's op de site.
Dan kan ik er niets van vinden....

dat is raar want als ik en men vriendin hem openen komen er foto's op mssh heel even geduld.
Hebben er nog mensen dit probleem ?

SjakieXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 16:29

Ik kan ze wel zien, alleen duurde het een poosje met laden ;)

Waarom er nu al een slof aan?

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 16:30

3 bijna dezelfde topics...
En ook hier: pony is al 6 als je goed kijkt, hij is geboren in 2004!

S_R_A_H_A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 16:34

SjakieXX schreef:
Ik kan ze wel zien, alleen duurde het een poosje met laden ;)

Waarom er nu al een slof aan?

Wij gebruiken die maar heel soms, maar onze touwtjes waren toen in uitlening. Wij gebruiken meestal de touwtjes om hem iets meer te doen ontspannen omdat hij in het begin toen hij bij ons kwam vrij hard gereden was en wat vast zat in de nek, omdat hij altijd met zijn neus in de lucht bleef lopen en dat dat te moeilijk was voor mijn zus om op te lossen zijn wij de methode van lammert haanstra gaan toepassen. Maar wij gebruiken die dus maar 1 keertje per maand en dan normaal de touwtjes omdat je met slof vrij veel kan verkeerd doen. Maar ik zeg het het wordt meestal alleen gebruikt om hem wat los te rijden zodat hij zich wat leert ontspannen, zodat hij wat buigzamer wordt in zijn hals want het achterwerk is voor de rest goed in orde. En het helpt..

S_R_A_H_A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 16:37

Delaja schreef:
3 bijna dezelfde topics...
En ook hier: pony is al 6 als je goed kijkt, hij is geboren in 2004!

oeps dat is een fout van mij heb de site een half uurtje geleden aan de maak gezet en typte het verkeerde geboortedatum in het is wel degelijk 2006 !

S_R_A_H_A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 16:42

antwoord op de vraag over de slof
Wij gebruiken die maar heel soms, maar onze touwtjes waren toen in uitlening. Wij gebruiken meestal de touwtjes om hem iets meer te doen ontspannen omdat hij in het begin toen hij bij ons kwam vrij hard gereden was en wat vast zat in de nek, omdat hij altijd met zijn neus in de lucht bleef lopen en dat dat te moeilijk was voor mijn zus om op te lossen zijn wij de methode van lammert haanstra gaan toepassen. Maar wij gebruiken die dus maar 1 keertje per maand en dan normaal de touwtjes omdat je met slof vrij veel kan verkeerd doen. Maar ik zeg het het wordt meestal alleen gebruikt om hem wat los te rijden zodat hij zich wat leert ontspannen, zodat hij wat buigzamer wordt in zijn hals want het achterwerk is voor de rest goed in orde. En het helpt..

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:14

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc. Ook is het de bedoeling dat de foto's (tenminste 5 waarop eventueel rijtechnisch commentaar geleverd kan worden) direct in het topic te zien zijn.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.