Ik was best heel zenuwachtig, maar dat vloeide, eenmaal te paard toch langzaam weg. Meisje liep heel lekker, er mooi door, alleen niet zo flitsend. Het had allemaal nog net even wat meer gemogen, dit was dan ook ons commentaar, meer sprong, meer ondersteunen etc. Ik durfde niet zo goed te rijden, ik was bang ons debuut te verprutsen
Dus ik heb op safe gereden, en daar waren de punten ook naar 175 en 177 met hele terechte commentaren.na het zien van de foto's was ik zelf blij dat ik wat meer rechtop zat, nu alleen nog aan mijn handen en voeten werken
. Ik moet ook nog werken aan een goed contact met de mond. Meisje is soms wat wisselend, dan weer wat lang en wat tegen de hand, dan kruipt ze er weer achter en heb ik niks in de hand. Ik moet nog leren om ook in de proef hier mee om te gaan, en haar naar de hand toe te rijden. Nou genoeg gepraat nu de foto's.

middengalop

en aanschouw de waslijntjes
En zien jullie verbetering met het vorige topic?
er rust copyright op de foto's, ze zijn gemaakt door Nonawen op bokt (thank you!)
whaha stomme upload
hihi, alleen jammer van de teugels
en tja dat uploaden doet fotos niet erg goed

Dat is alweer 10 jaar terug, ik ben ook niet ruw in de hand, maar laat mijn handen nog leker relaxed op mijn bovenbeen hangen. Door de jaren heen zijn ze al steeds een beetje meer bij elkaar gekomen, nu nog het laatste stukje