Nu werd dat zo'n 1 keer per week naar buiten.
Zonder iemand er bij die er zeker van is wat hij/zij doet maar ik geen schijn van kans.
Toch ging het erg goed naar mijn gevoel. Ik heb vaak de indruk dat ik erg onzeker ben en als iets niet goed ga stop ik er dan gelijk mee omdat ik bang ben dat ik het anders verpruts o.i.d
Over Olivier:
14 jaar
Ruin
1.65
KWPN
Koeltjes/Nuchter karakter.
Mijn eigen punten waar ik op moet letten:
Mijn handhouding ( Écht verschrikkelijk! ) Ik kantel, ik buig, ik heb piaohandjes ik heb echt alles behalve de goede houding
Mijn been houding is nog lang niet perfect, maar nu ik betere laarzen heb ( nieuw ) is het al een stuk verbeterd vind ik zelf! Daarbij val ik soms naar voren in de galop, Dat is dan voornamenlijk als ik uit balans raak. Dan zet Olivier zijn hals op, maakt zich sterk en trekt hoofd naar beneden waardoor ik uit balans raak. Ik moet snel weer gaan lessen want ik wil graag weer aan de slag ... T'his tenslote bijna weer een half jaar geleden en dan krijg je deze dressuurtraining:
Laten we beginnen met mijn slechte houding op deze foto.

Een beetje indraven:

Beter plaatje:

En dan lekker aan het werk!

Aandacht er niet bij, Ik sla gelijk af om hem bezig te houden maar was net te laat:

Perfecte foto van wat er nu precies in de galop gebeurd:

En even fijn uitgalopperen:

Lekkerding

En nog even lekker zonder enig gepruts an't lichaam...

Jambette:

Zijn hoofd verraad gewoon al dat ik gras in mijn hand heb

Tot de volgende keer!

Ik zou het fijn vinden om kritiek te krijgen over mijn houding en hoe ik daar met Olivier mee om moet gaan.
Groetjes, [Giolli].
EDIT: Weet trouwens niet of het te veel foto's zijn? Als iemand me daar op zou kunnen wijzen zou ik het even veranderen.
Ga er aan werken!

Maar dat half jaartje pauze heeft hem daarin niet geholpen...!