Op 26 juni had ik wedstrijd in Grave, het was ontzettend warm en in de 2e proef was arme Vannie ook niet meer vooruit te branden.
De eerste proef ging super, de jury kwam nog uit zijn hok gelopen om te zeggen dat het super was, en dat ik vooral het verschil goed liet zien met het weg en terugnemen van de galop, dit werdt beloond met een 9! In deze proef hebben we 213 punten en een eerste plaats gehaald.
Mijn tweede proef ging minder, ik moest meteen na mijn eerste proef de ring in. Ze was erg moe en de proef ging ook veel minder goed, ze schrok van een paard langs ons in de ring, en mijn vader las 1x verkeerd voor.. ondanks dat toch nog een onverwachte 1e plaats met 193 punten

Vannie heb ik nu bijna 2 jaar en gaat met de dag vooruit, toch zijn er nog vele punten waar we aan moeten werken.
Ik moet vooral goed letten op mijn tenen dat ik die niet naar buiten steek, en we zijn ook hard aan het oefenen voor de oprichting. Ook het achterwaarts is nog niet helemaal bevestigd, maar dit gaat beter en er zitten dagen tussen dat ze het super doet!
Andere tips en commentaar zijn welkom!
Na de Brabantse gaan we M1 starten, wat hopelijk helemaal goed komt!
Nu hier de foto's, die een vriendin van mij heeft gemaakt:
1. Losrijden

2. Handen

3. Volgens mij waren we hier het even niet met elkaar eens

4. Pasje wijken.

5.

6.

7.

8. In de proef.

9.

10.

11.