Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kehdra schreef:Maar wanneer je instructrice ('s) je niet verder kan helpen, is het imo tijd voor een nieuwe!
Via de PC kunnen verschillende ideeen gegeven worden, maar de oplossing zal je hier niet snel vinden.
De tip van aan de longe is leuk, maar totaal niet uitgewerkt.
Succes met het vinden van een geschikte instructrice. Tip; zoek een naar iemand die klassiek dressuur les geeft
lievelies schreef:Wow, allemaal dik bedankt alvast voor de reacties.
Ik denk dat ik op zoek ga naar iemand die verstand heeft van spieren en wervels enzo van het paard en ook kijkt naar mijn rijden en naar mijn eventuele scheefheid. Want wat 'anuschkaatje' schreef, qua scheefheid van het paard moet het goed zijn. Ik denk dat het meer komt dan in combinatie van mezelf. Dat ik misschien scheef ben en of ook scheef op het paard zit! Nou ik ga nog op zoek naar iemand die verstand heeft van paard en ruiter! Als iemand nog tips heeft in de buurt van Friesland! Altijd welkom!
Wil er idd ook heen, maar ook sparen en tijd hebben... Je kan m wel altijd mailen, heb ik ook een paar keer gedaan als ik er echt niet uitkwam en tot nu toe altijd met positief resultaat!