Mijn vriendin heeft vorige week 2 filmpjes gemaakt van Tequila en mij, er zijn zeker nog punten die beter kunnen, maar we doen erg ons best. Tequila is best een hevig typetje dus we hebben het moeilijk gehad met de ontspanning, maar het komt geleidelijk aan wel (;
Galop aanspringen is nog wat slordig, maar dat ging gisteren erg goed (jammer dat ik daar geen filmpje van heb
) en ze liep toen meer verzameld in galop. In galop gaat ze soms hangen in dit filmpje en loopt ze te diep, dat deed ze gisteren ook weer niet (ja hoor, we hebben hard geoefend!) Verder moet ik mijn tenen naar binnen houden!Dressuur, het is geen lang filmpje en het is onduidelijk, maar zo krijg je wel een beetje een beeld
View My Video
filmpje van linksom heb ik niet...
Springen (zonder afsprongbalk, we hebben met ingesprongen, maar op parcours liggen er ook geen afsprongbalken he
)View My Video
Topic van vorige keer zet ik er ook op, heel groot verschil met de ontspanning vind ik

Heel lief van hem. Toen zei ik hem dat ze op links in galop heel vast liep, en toen heeft hij naar d'r mond gekeken, en hij is er even zelf gaan opzitten. Blijkbaar ging ze trager tijdens stellingen en voltes, en dat we dan actief moesten blijven rijden en ze mocht geen steun zoeken op onze handen, zodat d'r achterhand meer ging dragen. Daarna Tequila op de wasplaats gezet en benen afgespoten zonder problemen!
Die beugels komen mijn houding zeker niet ten goede
Persoonlijk vind ik dat ze op alle foto's wat te diep loopt, vooral de eerste twee foto's! Waarschijnlijk omdat ik eens gereden had met kortere teugels omdat ze dat op bokt eens hadden gezegd