Adante (B) en Bo ( net zadelmak) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yorin

Adante (B) en Bo ( net zadelmak) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 18:18

Hallo allemaal

Ik wil jullie graag voorstellen aan Bo 4 jaar net zadelmak en Adente 5. Bo is een Ovidius merrie en Adente is een Ovidius ruin.

Bo ben ik op dit moment aan het beleren en ze pakt het heel erg goed op. Vandaag heb ik er voor het eerst op gedraafd en ook los.
Beest zet geen stap verkeerd en leert heel erg snel.. 4 weken geleden heb ik er voor het eerst een zadel opgelegd.. en nu draaf ik al los..

En met adente ga ik binnenkort weer starten.. beest is zadelmak gemaakt door iemand anders en daarna nooit wat mee gedaan.. Daar ben ik nu een jaartje mee bezig en het gaat steeds beter.. Ook een super fijn dier!

Kijk en geniet.. Commentaar is welkom mits opbouwend

Bo eerst :D

Afbeelding

Afbeelding

En het filmpje :D

http://www.youtube.com/watch?v=gnEsGIiHIZQ

En dan adente..

Afbeelding

Afbeelding

En filmpje :D

http://www.youtube.com/watch?v=Jy8VSC7Z6WI

Bedankt voor het kijken.. Ben erg benieuwd wat jullie vinden :D groetjes sabrinaa
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 02-08-10 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel op verzoek aangepast

yorin

Re: Bo en Adente aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 20:12

Zoveel kijkers.. niemand een reactie? haha

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 20:50

Heyy Sabrien!

Ziet er goed uit hoor, hij is ook zooo braaf. Waren ze allemaal maar zo :D.

Madelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 21:37

Ziet er goed uit voor zo'n jong paard!
probeer net wat meer je armen hoger te houden,
je houd ze nu wel heel laag.
en iets meer een knik in je arm
voorderest ziet het er erg goed uit! ;)

Lisa_Phantom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 22:02

Leuke paarden!
Ik zou alleen de 4jarige eerst meer balans laten zoeken, voordat je er aan de voorkant aan gaat zitten. Hij is ook erg onrustig in zijn hoofd/hals. Die ontspanning komt later dan wel!

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-10 11:45

ik zit praktisch niet aan de voorkant.. dat lijkt zo.. ben daar helemaal nog niet mee bezig.. heb namelijk 1 hand ook aan een bokriempje :D haha
En dat onrustige komt omdat ze aan het klooien was met haar tong.. die gooide ze steeds over het bit :D
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 02-08-10 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, de editknop zit er niet voor niets

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:37

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.