het is alweer een poosje geleden dat ik hier foto's heb geplaatst..
Wessa is een 7 jarige merrie van Elcaro x Wanderbursch II x World Cup II. Wessa is nu ruim 100 dagen drachtig van de bonte hengst Douwe van Nassau..!
dit is een Bonte Willem x Ico Sun x Samber..! ik hoop hier een bonte nakomeling van te krijgen..! 
Wessa en ik zijn een klein poosje uit de running geweest, want wessa had last van haar rug.
hier is ze voor behandeld en langzaam heb ik haar weer opgepakt...!
17 juli hadden we weer ons eerste wedstrijd, dit was tevens onze laatste B wedstrijd. hier behaalden we 176 en 187 punten..!
http://94.100.124.65/1023100001-1023150 ... _8LUo.jpeg
tijdens de trainingen ben ik erg bezig met de nageeflijkheid en soepelheid...dit gaat nu steeds beter..! soms wil ze haar hoofd nog wel eens kantelen en moet ik nog leren om haar optijd te begrenzen....Ik rijd altijd veel voltes en slangenvoltes.....
ik ben wel erg geschrokken van mijn houding...ik val vaak voorover zie ik...hier ga ik dus nu ook meer op letten...
ik weet dat ik kapstopvoeten heb...dit blijft bij mij een probleem omdat mijn knieën ook naar buiten draaien (ik sta zeg maar ook vaak met mijn voeten naar buiten)
Gisteren hadden we ons L1 debuut..! de 1e proef was nog erg wennen en ging nog niet zo soepeltjes. hier hadden we 173 punten op. de 2e proef ging voor mijn gevoel iets beter. de onderdelen kon ik er beter uithalen...hier hadden we 191 punten op
wat goed was voor een 7e plaats. helaas waren er maar 6 prijzen 
21 en 23 juli zijn er nog wat foto's gemaakt van de training..we hadden namelijk een nieuwe fotocamera gekocht..!

jup, lekker voorover

galop, achterhand begint er nu ook echt onder te komen

moet wat meer in het zadel gaan zitten
nu wat foto's van 23 juli

hmm, zit ik weer raar

zitten blijven

uitstappen
tips zijn welkom..! graag wel vriendelijk houden