Citaat:Op onze nationale feestdag was er in mijn dorpje een LRV-wedstrijd en bij toeval moest bokker BlanCarla daar ook rijden met haar paard Sylvana (officieel Quilvana van de Kapel). Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog eens fotootjes te trekken. De kwaliteit is niet zo, want ik heb heel de dag ruzie gehad met mijn camera, maar het geeft wel een impressie van Esther met haar paard.
We rijden nog maar een klein jaartje bij de LRV, vorige zomer heb ik maar 4 tornooien kunnen meerijden, waarop we gelijk de B1 dressuur doorwaren en over mochten naar de B2. Dit was de 3e keer B2, met een 3e plaats als resultaat ! Ze liep iets té actief, maar ze liet zich best fijn rijden. Dus ik was meer dan tevreden ! Er valt nog veel bij te schaven aan mijn houding (voor me kijken, handen hoger en rechtop,... en vooral : lachen !!!
maar ik had best wat pijn aan m'n rug en nek van een val eerder die dag
dus ik vrees dat het verbeten gezicht daar een beetje mee te maken had
al kijk ik bij het springen al even gek
) en nog een gaatje langer zitten mag precies ook wel
Springen ging iets minder, maar ach, we komen er wel weer
Bedankt aan Leonie voor de gezellige dag en de leuke foto's !!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

Nog een klein beetje extra informatie

Ik ben nog maar pas terug 'echt' aan het trainen met haar, doordat ik afgelopen jaar heel weinig heb kunnen rijden doordat ik in mijn afstudeerjaar zat, waaronder 3 maanden buitenland e.d.
Als ik de foto's zie, vind ik haar toch nog redelijk op de voorhand lopen. Hoewel we sinds kort echt erop oefenen om de achterhand actiever en er meer onder te krijgen. Maar dat vraagt veel tijd en oefening. Maar tijdens het rijden voelde ze ook niet zo op de voorhand en op het filmpje valt het ook heel goed mee eigenlijk!
Filmpje volgt wanneer ik het kabeltje heb
Daardoor gaat je houding in een klap veel trotser zijn