Soms heeft ze van die dagen dat ze solliciteert voor struisvogel
Zo ook vandaag toen Rowo met haar camera langs kwam. Ik probeer haar altijd lang en laag los te werken en daarin scherp te maken aan het been dmv van tempowisselingen. Via de galop pak ik haar steeds meer op en probeer steeds meer door te sluiten. Als laatst pakken we de draf dan mee. Mijn doel op korte termijn is het verkrijgen van het sportpredikaat dressuur (Z2+1)
Problemen waar ik met Fari tegenaan loop zijn vooral het actief en gedragen laten gaan (o.a. door haar hoge kruis) en haar daarin op lengte te houden (hals).
Problemen waar ik zelf tegenaan loop zijn o.a. mijn houding (zit vaak iets naar voren), (binnen) been te ver naar achteren, naar beneden kijken, scheef zitten in zijgangen. Tevens op dagen als vandaag dat ze niet scherp is, wil ik voor teveel regelen en is mijn hand dus te streng.
Overigens gaat het op concours redelijk tot goed. Afgelopen weekend was ik 2e en 4e met 228 en 206 punten. Mijn houding en zit waar ik zelf niet tevreden mee ben wordt meestal gewaardeerd met een 7.
Als eerst Fari's sterkste punten
Het gedragen laten gaan
(meet struisvogel)
http://i296.photobucket.com/albums/mm19 ... G_0354.jpg
Heel gesloten in het lichaam

Goed dan nu het serieuze gedeelte
Losstappen

Losdraven

Galopje (deze foto is overigens direct het moment na fotonummer 1)

Galopappuyementen

Wij zijn ook een beetje aan het spelen met de wissels maar dat valt nogal tegen
shame on mijn houding

Even stappen tussendoor

Schouderbinnenwaarts

Travers

Drafappuyementen

Tips zijn meer dan welkom

Ik zal er iig eens op gaan letten! 

Wat betreft hand volgen klopt helemaal, ze wou er niet lekker in zakken gister.