My Little Pony Ceasar Voice x Nabuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Scott

My Little Pony Ceasar Voice x Nabuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 21:55

Meet mij nieuwe maatje voor het leven. Ceasar 3 jarige ruin van Voice X Nabuur. Hij is sinds februari dit jaar mijn nieuwe aanwinst, na een hoop ellende met vorige paardje is hij in mijn leven gekomen. Super stoer en altijd vrolijk en lief, karakter echt super. Eind van dit jaar ga ik mijn startkaart aanvragen en kijken hoever wij samen in de dressuur zullen komen. 3 x in de week rijd ik hem en pakt alles super snel op is natuurlijk hartstikke goed maar moet het wel allemaal kunnen verwerken, daarom heeft hij straks lekker een maandje vrij van rijden en kan ik hem begin september lekker oppakken. Kijk en geniet van zijn knappe smoeltje. Ik ben trouwens ook benieuwd naar andere Voice afstammelingen dus wie is er inmiddels ook in bezit van een nakomeling van deze prachtige Hengst.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding

TheJokerr

Re: My Little Pony Ceasar Voice x Nabuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:00

ik tem even, dit hoor bij ITP! :)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 08:57

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

RT_HAW is uitsluitend voor rijfoto's. Deze serie foto's is dan ook niet geschikt, ook zou het prettiger kijken zijn als je ze in een wat groter formaat plaatst. Je achtergrondinformatie ontbreekt daarnaast, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.

Mocht je deze foto's willen laten zien, dan kun je een topic openen op In The Picture.