Laatst heb ik met mijn verzorgpaard mee gedaan aan manegewedstrijd bij ons op de manege (FNRS, proef: F8). De foto's zijn (helaas) alleen van het losrijden. Het was erg warm, daarom heb ik met losrijden nog geen jasje aan. Tijdends de proef was hij een beetje druk, maar toch 230 punten & eerste plaats, dus dik tevreden. Had trouwens een 9 voor mijn zit!! Een hele eer.
I.v.m. een blessure in het verleden (rechtse achterbeen) is het helaas niet meer mogelijk dit paard in de sport te rijden, en daarom rijd ik er nu op (ipv de eigenaresse) om zoveel mogelijk te leren
Het is een paard dat alles kan (Z gelopen), maar wel erg gevoelig is, waardoor het voor mij moeilijk te rijden is. Als je een klein foutje maakt merk je dat meteen aan hem. Echt een leerpaard dus.
Ik ben er van overtuigd dat ik het ook kan, maar dat ik nog heeeeel veel moet oefenen haha
Ik ben benieuwd naar verbeterpunten/kritiek, want zoals de meeste ruiters wil ik natuurlijk constant mezelf verbeteren. Vanaf overmorgen krijg ik privéles met 'm! Daar ben ik echt superblij mee!
Houd je niet in met kritiek geven, maar houd het een beetje netjes.De foto's!
1. Vooraf

2. Beetje zenuwachtig..

3. Mag wat losser.

4. -

5. Boe.
(beetje jammer van mn tenen..)
6. En ik weet dus niet echt wat ik van deze foto vind..

7. Ik kijk echt gespannen

8. Neusje er meer uit!!

9. (helaas) enige foto van de zijkant.
(hakken uitdrukken!)
Mijn eigen kritiek staat boven de foto's!

Bedankt voor het kijken en de reactie!
echt beschamend gewoon
Met behulp van instructrice is dat uiteindelijk weer gelukt.