Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ozzyke schreef:T is niet dat ik geen ervaring heb, heb zelf al zo'n 20 jaar ervaring, maar was er zelf inderdaad aan het denken het te laten doen door een professioneel iemand, maar ten eerste weet je niet op welke manier ze met je paard omgaan en ten tweede weet je ook wat je betaald..

ozzyke schreef:Zoals ik omschreef wilde ik het uit handen geven door omstandigheden... en dan neem je toch wel aan dat iemand weet wat ie doet..schijnbaar niet dus..want ze ging er gelijk en zonder vertrouwen op.. Ik was juist bezig alles op een rustige manier, en vee;l geduld te doen..
echter de meid die zoveel ervaring met inrijden had, dacht er toch meteen op te kunnen, aangezien ik had aangegeven wat er al met haar gebeurd was.
Het is gebeurd..maar ik zit dus nu met dit probleem.
Ik denk dat ik haar laat staan tot ik de centen bij elkaar heb haar op een professionele stal te laten begeleiden, aangezien ik op dit moment gewoon niet in staat ben er iedere dag zelf heen te gaan om intensief met haar te trainen, en ik wil juist alleen het beste..
Dus beginnen we opnieuw...
Iemand tips voor een goede trainingsstal in de buurt, want ben niet van plan heel ver te gaan reizen, en wil toch graag zien wat er met mijn paard gebeurd..