Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen denk je daar op jonge leeftijd niet aan, dan denk je alleen maar aan de hoogte.H_Nalanta schreef:Ik erger me er niet echt aan, vond het zelf vroeger ook stoer maar ik vind wel dat je gelijk hebt.Alleen denk je daar op jonge leeftijd niet aan, dan denk je alleen maar aan de hoogte.
Of er echt wat aan gedaan kan worden vraag ik me af. Je kunt moeilijk iemand verbieden een topic te openen..
) maar ik denk niet dat dat gaat werken. Als het om de zogenaamde 'penny's' gaat luisteren ze toch niet..
Niet op de vingertjes tikken, maar eerder positief benaderen met een tip
Denk dat dat wel goed zou werken.
) en dat ging ook vooral om de hoogte.
En ja, dan kom je op wedstrijd en dan merk je plots dat het heel laag lijkt te staan en dat het parcours ook nog eens simpel te onthouden is
Ik stond voor 60 gulden op stal met een goedkope 3 jarige pony. Ik wist niet eens wat een startkaart was en reed puur voor mijn plezier.
2 totaal andere werelden.

Je leert meer over en van je paard en past daar je training op aan.kelly_Utah schreef:Ik ben al blij als ik rustig over 20 cm kom.
Dan ga ik niet zeggen: Joepie ik heb 20 cm gesprongen!
Maar dat ik al blij ben dat het rustig, en gecontrolleerd is.
Want volgens mij, als je de springen van die 'penny's' ziet, dat er weinig controle en rust in het paard te zien is?
Of heb ik het nu fout???:P
HRE schreef:Ik stoor me er wel aan maar reageer er vaak niet op. Eerder was ik precies het zelfde. Wél erger ik me aan mensen die commentaar op anderen leveren en die mensen die een topic plaatsen de grond in stampen, en als je dan in hun profiel kijkt er helemaal níks in staat.
HRE schreef:Maar als je er verstand van hebt vind ik het anders wat. Ik vind het gewoon heel storend als 1 persoon die niks in zn profiel heeft staan; bij heel veel HAW topics flink negatief commentaar gaat leveren. Maargoed dat vind ik
mimeslosydy schreef:HRE schreef:Maar als je er verstand van hebt vind ik het anders wat. Ik vind het gewoon heel storend als 1 persoon die niks in zn profiel heeft staan; bij heel veel HAW topics flink negatief commentaar gaat leveren. Maargoed dat vind ik
wat maakt het uit als je niks in je profiel hebt staan?
betekend dit dat je geen verstand van paarden hebt?
ik heb zelf geen foto's in mijn profiel staan omdat ik ponys voor anderen rijdt en op wedstrijd uitbreng.
voor privacy van de eigenaar dus, en zelf heb ik er eigenlijk geen zin in ook.
zet mijn privéleven liever niet op internet en wijd niet mijn hele leven aam bokt