Officieel heet ze Samira de Haar, dochter van Lancelot (v. Ramiro)
Ze is 11 jaar oud en heeft L niveau gelopen in DR en SPR.
Zoals jullie kunnen zien heb ik dit niveau niet en dus starten we in de B.
Pijnpunten: zowat alles.
Ik vergeet eraan te rijden, geef toch teveel teugel, ben veel te snel tevreden met ook maar de minste aanleuning, zit niet op mijn billen en hebben super flapperende onderbenen.
Dus kom maar op met die tips, ik wil graag afwijken van de bokttraditie en ik wil commentaar op alles.
En nee, ik heb geen excuses voor mijn fouten.
Paardlief zal u dankbaar zijn. Ze doet enorm haar best maar zit nu eenmaal met deze ruiter opgescheept.
Hier staan onze vorige topics:
[RT-HAW] Serenity (v. Lancelot) B1 wedstrijd
Zo reden we in november rond

Zo ging het met Pasen

Dit zijn foto' s van mijn les afgelopen donderdag, we hebben een uur en een kwart gewerkt om uiteindelijk het resultaat van de filmpjes te krijgen. Eerste deel regende het dus hebben we binnen gereden, laatste deel buiten en dan ging het ook beter. We hebben veel op de cirkel gewerkt met lichte binnenstelling om ze soepel te maken (Serenity heeft trouwens de neiging om op de rechte zijde scheef tov de hoefslag te lopen)
In de overdekte buitenbak, filmpje van de galop waarbij ik verlichte zit moest aannemen (voor mijn gevoel leunde ik naar voor, op het filmpje zie je amper wat)

In stap gaat het nogal goed met de aanleuning maar moet ik erg drijven (uh, dat onderbeen)

In draf en galop ben ik het neusje echter weer net kwijt.

En toen weer buiten
Paard holt blij met baas rond

Onderbeen erbij?

In stap gaat het weer wel redelijk

Uitgeputte tomatenkop (gezien? nieuwe ww frontriem)

Wending waarbij mijn onderbenen weer aan de wandel gaan

Oef, we zijn er!

Movietime!

Brand maar los!

en blijf aan je houding werken.