Springen met Madonna.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hurray

Springen met Madonna.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 22:10

Hoi, heb weer eens gesprongen met m'n meisje, en wil wel is weten of jullie nog tips hebben.
De enigste dingen die ik zelf merk is dat ik mn handen meer naar voren moet doen, hakken uit moet drukken en tenen naar binnen!

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

11
Afbeelding

12 Hier zit ik echt vreselijk. :')
Afbeelding

13
Afbeelding

14
Afbeelding

15
Afbeelding

Kimbey

Re: Springen met Madonna.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:13

Leuk Nicole! :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:13

Waar is je cap?

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:16

Je paard loopt erg met zn rug weggedrukt en met zn hoofd ergens bij mars..

En waar is je cap??
Die kratjes zijn ook niet echt veilig voor je paard zn benen...

Maargoed neem eerst iets wat meer contact met je teugels en laat haar meet ontspannen in de rug.

hannahtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:19

Ziet er leuk uit! Jullie hebben echt plezier samen.
Probeer idd te werken aan de puntjes die je zelf al aangeeft.
Let ook op de andere dingen als voor je uit kijken en je schouders goed naar achteren.
Verder vind ik het jammer dat je geen cap op hebt, maar dat is eigen keus.
Je hebt trouwens een prachtig paardje!

xDefinetly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:20

Cap is uiteraard eigen keus maar bij het springen is het natuurlijk wel handig. Verder zijn jullie een erg leuke combinatie en je houding is opzich wel netjes, alleen je paard loopt met haar neus in de lucht.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:21

Is dit alleen omdat je gaat springen of heb je je paard dressuurmatig gewoon niet voor elkaar? (los teugeltje, kop in de lucht, etc.)

Daarbij vind ik het zwaar onverstandig dat je geen cap draagt. Met dressuren draag ik hem ook nooit, maar ik maak echt geen sprong zonder!

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:22

M3lisss schreef:
Is dit alleen omdat je gaat springen of heb je je paard dressuurmatig gewoon niet voor elkaar? (los teugeltje, kop in de lucht, etc.)

Daarbij vind ik het zwaar onverstandig dat je geen cap draagt. Met dressuren draag ik hem ook nooit, maar ik maak echt geen sprong zonder!

Pfoe.. Let op meisje is 13 he :oo .. Ze heeft de pony nu pas 5 weken en ze zijn echt hard bezig met alles op orde te hebben.. Cap is overigens hoe dan ook een eigen keuze he..

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 22:23

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.