3 maanden geleden zijn wij in het bezit gekomen van een 3jarige merrie genaamd Cerona Tetti zei is een afstamming van Ungaro, dat Tetti laten we eraf want ik vind het maar niks haha.
Cerona was toen we haar kochten ong. 3 weken van de weide af en kende nog helemaal niks. Wel is ze bij haar eigenaren in goede handen geweest en ook zelf in handen geweest.
Cerona vertrouwde alles al vrij snel, en alles is makkelijk verlopen.
Samen hebben we al veel moeten leren, en zullen we ook nog heel erg veel moeten leren. Gelukkig hebben we een top instructeur die ons enorm goed begeleid iedere week. Ook tips die ik heb gekregen op mijn andere topics hebben al enige vruchten afgeworpen (bedankt daarvoor).
Mijn commentaar,
Soms zijn mijn teugels te lang, waardoor ik mijn elleboog naar achteren plaats.
Cerona voor de 3e keer onder het zadel (begin april dus)

Cerona al weer een tijdje geleden ik zat er toen voor ong. de 20e keer op. En schrok toen ik de foto zag dat ik enorm naar voren zat
daar is dus aan gewerkt. 
Nou ik wilde dus eigenlijk laten zien hoe we het op het moment doen, dus hier de foto's.
Natuurlijk hebben we goed losgereden, maar hier zijn geen foto's van.

Soms is het nog een beetje spannend natuurlijk en eng!

Hier had ik mijn teugels iets te lang waardoor mijn ellebogen iets achter mijn rug kwamen, maar verder geen verkeerd beeld.

Bedankt voor het kijken

Natuurlijk hoop ik op een leuk berichtje van jullie.
Commentaar is ook welkom hoor! mits goed onderbouwd.
(voor de relschoppers onder ons, ik heb er geen baat bij om over haar leeftijd te discusieren. Cerona pakt alles goedt op, en ik verwacht niks meer van haar dan een lekkere stap draf gallop. Dit hor concours was een mooie leerervaring. Er gingen wel wat dingetjes mis, maar ik heb deze fouten laten liggen en ben doorgereden naar het volgende onderdeel. Ik hoef haar niet te straffen oid. ik vond dat ze het al super deed
) P.s. Ik ben iniedergeval trots op haar
??