Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)komt ze er dan wel achter dat ze niet hoeft weg te rennen van je been. 
idylle schreef:dat snap ik, maar ik wil haar dus leren dat been niet meteen ook voorwaarts betekend. Als ze nu sloom van zichzelf was en niet voorwaarts zou denken is de oplossing die jij aandraagt een optie, maar dat is dus niet mijn probleem. Toch bedankt voor het meedenken mimeslosydy
elanor schreef:idylle schreef:dat snap ik, maar ik wil haar dus leren dat been niet meteen ook voorwaarts betekend. Als ze nu sloom van zichzelf was en niet voorwaarts zou denken is de oplossing die jij aandraagt een optie, maar dat is dus niet mijn probleem. Toch bedankt voor het meedenken mimeslosydy
In kleine stapjes denken. Eerst moet ze je been accepteren en er dus niet meer voor wegrennen, daarvoor is de oefening die ik noemde (en ik geloof dat ook mimeslosydy dat bedoelt). Pas ze daarin haar balans heeft gevonden, ga je verder werken. Het is een te grote stap om meteen been = activeren, verzamelen, zijwaarts te willen. Eerst accepteren.
Frantic schreef:Ik denk dat dit goed moet kunnen werken, juist omdat ze weinig conditie nog heeft. Hou je been er maar eens aan en denk erom, zodra ze teruggaat in tempo, bijdrijven! Zodat ze direct leert dat ze niet haar eigen tempo mag bepalen, alleen is dat voor jou wel het teken dat je na een half rondje haar zelf wat terug kan nemen, maar dan ook weer niet meteen in stap laten "vallen"
Dit is de methode om haar aan het been te krijgen i.p.v. schuppen is vooruut en hangen is ho.