Passionato schreef:Hmm ik heb eigenlijk een klein beetje mijn bedenkingen.. als een pony zo doet hoefthet niet perse rottigheid te zijn, het kan ook aan jezelf liggen. Ik heb een paard meegemaakt , en nou dat moest wel zo'n rotknol zijn, die sprong gewoon de bak uit (over het hek) sleurde je mee, steigerde naar je weet ik veel.. die zou veel te verwend zijn en moest aangepakt worden. Elke keer stonden ze te schreeuwen en te slaan op het beest. Toen konden die mensen een dag niet en zou ik hem longeren. Ik had eerst zoiets van.. ff kijken wat ie doet. Ben gewoon rustig gaan staan, heb hem goed opgesloten tussen longe en zweep en ben heel rustig gebleven, heel veel op een rustige toon met hem gepraat.. het beest heeft geen pas verkeerd gedaan! Ik weet natuurlijk helemaal niet hoe diepony is hoor, als ie echt zo gemeen doet moet je hem idd gewoon ff flink afstraffen.. en ben niet zo'n poedersuiker persoontje die alles maar goed vind, maar toch kan zo'n manier ook heel gied uitpakken..
Hoi ik reageer ff op wat je zei....
Ik kon die pony niet eens. Ik wou haar gewoon wel helpen, omdat zij met die knie zit. Ik had wel wat van anderen gehoord dat het behoorlijk een krengetje kon zijn, maar goed ik heb genoeg vervelende pony's op stal gehad dus ik ben wel wat gewend. Ik had dus zoiets van hoe erg kan ze nou zijn...
Ik blijf ook wle gewoon rustig hoor, wat dat betreft heb ik genoeg geduld... Ik schreeuw trouwens sowieso niet op mijn paarden..vind ik nogal aso...
ik heb haar vandaag gelongeerd...toen deed ze het weer toen heb ik haar gelijk een tik gegeven en toen heeft ze het niet weer gedaan ben dus benieuwd hoe ze het morgen doet!!