Judith @ Work eerste wedstrijd.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laarvv

Judith @ Work eerste wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-10 16:04

mag gesloten worden!
Laatst bijgewerkt door Laarvv op 15-07-10 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Meraki

Re: Judith @ Work eerste wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 16:08

:') Je kan wel zeggen dat je vrijwel nergens commentaar op wil hihi maar dat schiet niet op en helemaal in in HAW :) plaats 't dan ITP ;)

However :D

Ik vind het er eigen absoluut niet beroerd uitzien hoor := integendeel :) De combinatie is leuk ! En voor het feit dat ze nog maar drie maand onder het zadel is loopt ze erg goed!

Toch 1 commentaartje :P anders wordt ook m'n post verwijderd :) Probeer je ellebogen aan je lichaam te houden, en je handen rechtop te houden.

ps. die galop komt wel :)

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 16:12

meegaande met bovenstaande antwoord, zet het bij itp als je geen commentaar wilt :=
maar wat een leuk paard! :D

Wat mij een beetje stoort is de lengte van je beugels. het is een jong paard en ik weet niet hoe ze is, maar voor het plaatje zou 1 of 2 gaatjes langer mooier staan ;) en goed hakken utidrukken (is niet op elke foto zo) en ook de handen en ellebogen ;)
maar verder ziet het er erg goed uit! paard loopt nog ene beetje op de voorhand, maar dat komt allemaal wel goed ;) veel succes :D

Laarvv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-10 16:21

Chit sorry jullie hebben helemaal gelijk, zal t even laten sluiten en bij ITP openen!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 16:33

kan gebeuren :D