Ik heb nog niet eerder foto's geplaatst van mijn pony Jael en daarom leek het mij wel leuk om te weten wat jullie ervan vinden. Jael nu een 5 jarige merrie. Ik heb haar nu een jaar onder het zadel en moet echt zeggen dat ze met sprongen vooruit gaat. Ik weet ook wel dat het rijden nog niet perfect is, maar ze is ook nog jong.
Het lijkt me leuk om wat reacties te krijgen maar graag opbouwend. Met me houding ben ik druk aan het trainer op me voeten. Ik ben over het algemeen aardig tevreden over me houding maar ik moet echt denken aan de tenen naar binnen draaien &soms de hakken wat meer uittrappen.
Ik ga met Jael nu bijna naar het L1, maar ik heb helaas geen foto's van de afgelopen tijd. Maar ik heb nog wel wat foto's van vorig jaar september (dus in 2009.)
Dit is tijdens de clubkampioenschappen waar ik haar net 2 maandjes onder het zadel heb.
1.

Los draven.
2.

Drafje, loopt iets weg over buiten schouder.
3.

Galop, daar had ze toen nog zoveel moeite mee. Ze ging zo hard altijd. Maar gelukkig is die sterk verbeterd. Ik laat zo nog wel een foto zien van een paar maanden later.
4.

Zit zelf iets naar binnen.
5.

van hand veranderen, inzet middendraf.
6.

stap
Nu heb ik nog wat foto´s van 4 maanden later. Dit was haar 1e officiële concours in de B dressuur bij de pony´s.
7.

Galop (ik vind het zelf echt duidelijk verschil met 4 maanden hiervoor.)
8.

Galop
9.

Galop
10.

Galop
11.

Draf, inzet volte.
12.

Middendraf.
Bedankt voor het kijken, en ik hoop dat er leuke reacties uit voort komen.