Nu had ik zaterdag mijn 2e onderlinge B dressuur wedstrijd en daarvan zijn foto's gemaakt. Dus bij deze wou ik deze foto's hier even neer zetten.
Valentino is een 8 jaar jonge ruin, die denkt dat hij nog 3 is
. Hij is erg vrolijk, ondeugend en wil hardwerken. Ik heb hem nu een kleine 2 maanden.De vorige wedstrijd was ong. 2 weken gelden en toen ging het erg slecht, want we gingen de hele bak door in galop, want een kant van de kantine was eng. We hadden toen ook 163 punten.
Zaterdag ging de wedstrijd een stuk beter! Het was wel erg warm, maar voor Val is dat wel gunstig, want dan is hij makkelijker te handelen
. De eerste proef was hij iets sloom voor mijn been en daarom kreeg ik in de 2e proef een klein spoortje, maar omdat er geen kleine spoortjes waren een wat groter spoortje. Dat nog even geoefend en dat ging wel goed, dus toen met dat spoortje gereden.Nou hier komen de foto's:
1.

2. Losrijden in de wei (het laag, diep en rond losrijden is hier al geweest hoor
)
3.

4. Even de bak verkennen nog 10 min.

5.

6. Halsstrekken in proef 1, hier moet hij er nog meer uit, maar dat gebeurt ook nadat ik wat langer liet halsstrekken, maar dat staat niet op deze foto
.
7.

8.

9.

10.

11. En groeten!

Dit was het dan!
Kijken is reageren!
Owja de punten was ik nog vergeten te melden. Voor de eerste proef had ik 178 en voor de tweede proef 187.