Hier komen ze ... dit is een tinker van de staleigenaren zelf waarmee wij mochten meeliften, de menner is een vriend van de eigenaren, en dat kleine PRACHTIGE meisje is mijn dochtertje :

Hier nogeentje van "onze aanspanning", nu zit mijn zoon erook op

Deze was een "reuzachtige" merrie die niet eens "zuiver" tinker is!

Deze zijn over de middag genomen. We waren met 9 aanspanningen (enkele dubbelspannen) en tuurlijk een hele groep ruiters waarvan ik jammer genoeg geen foto's heb omdat deze zo "ongeduldig" waren om er meteen van door te gaan

Er zitten best wel wat Nederlanders tussen, dus alle kans dat je iemand herkend
. Het was héél erg warm, en de merrie van onze aanspanning stond met een paar weken oud veulen die voor de gelegenheid voor het eerst werd alleen gelaten
. Vond het best zielig, de merrie had totaal geen conditie en was al snel uitgeput, verloor sloten melk onder de weg ... ik hoop maar dat het veulentje al water wou drinken. Had ik het geweten dat er een veulen bij de merrie stond die nog zo jong was had ik gewoon niet meegereden ... Maar ondanks dat ze echt bekaf was bleef ze moedig verder trekken aan 'r eigen tempo. Die man kon het niet laten van af en toe te proberen haar toch te doen draven wat zij niet meer aankon ... Het was al bij al een fijne dag met bovenstaande als kanttekening
Ik blijf op de foto's niet plakken (veeeeeeeels te lelijk
). Alle gekheid op een stokje, als mijn man foto's neemt staat er veel te veel rommel op. Hij heeft zo een rolletje vol, maar vaak zit er maar zelden een foto bij die ik mooi vind. Hij let niet genoeg op details en neemt vaak ook veel te veel omgeving op in een foto die ik juist vermijd vanwege het storende ervan (en de op plaatsen nog niet zo nette tuin
)
Ik wou dat ik die kar kon trekken toen