Leuk dat je in dit topic komt kijken. Mijn naam is Marjolijn en ik ben 15 jaar oud. Bouke heb ik sinds vorig jaar en we zijn dan ook in de B gestart. De eerste paar knhs wedstrijd gingen niet goed. We haalden in het begin telkens punten rond de 160-170. Maar toen heb ik de wedstrijden even gelaten voor wat het was en ben ik hard gaan trainen samen met mijn instructeur. En we zijn al 4x achter elkaar eerste geworden met punten tussen de 180-200!
Daar ben ik wel heel blij om omdat Bouke toch wel een aantal lastige 'friese' problemen had, zoals echt bagger galopperen. Ik vloog heel de bak door en kon nauwelijks blijven zitten, ook viel hij er telkens uit en ga zo maar door. Deze wedstrijd die je in het filmpje te zien krijgt, is Bouke z'n tweede buitenwedstrijd. Hij was vrij kalm en liep de proeven braaf door.
Naam: Bouke
Leeftijd: 6
Schoft: 164 cm
Ras: Fries
Karakter: druk, lief, leergiering, speels, betrouwbaar, gaat voor me door het vuur, eenkennig
Opmerkingen, commentaar, complimenten, reacties, vragen en van alles zijn allemaal toegestaan.

Ik kan er wel tegen
Liefs, Marjolijn.
Mijn eigen commentaar:
- Soms iets meer nageeflijkheid en contactteugel
- Soms hakken iets mooier uitdrukken naar buiten
- Meer de buitenschouder begrenzen
Maar wel bedankt dat je mij erop wijst! Voor hetzelfde geld had ik het zelf nog helemaal niet doorgehad!