http://groups.msn.com/MarielBegheyn
Hier alvast een voorproefje
Ik wil naar mijn mama!!!!

Waar is ze nou!!!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vasthi schreef:He mooie foto's Mariel! Als ik het zo zie en hier en daar lees was het weer een geslaagde dag. Jij zult zondag wel uitgeteld op de bank hebben gelegen?
, vervolgens waren er om kwart voor 9 maar 3 tinkers aanwezig, terwijl je voor 9 aanwezig moet zijn
En dan die "show", nee ik vond het maar een teleurstellende ervaring, er was ook geen stand van het stamboek. Volgend jaar hopelijk beter, anders is t geen verbetering... Maya schreef:Kan ze nu wel zien, maar ik zie hier nu wel veel tinkers, weet jij waarom het zo onduidelijk daar was? Voor t eerst de tinkers op Vrouwenpolder, staat ten eerste niet wanneer en welke keuringen er zijn in het boekje, vervolgens waren er om kwart voor 9 maar 3 tinkers aanwezig, terwijl je voor 9 aanwezig moet zijn
En dan die "show", nee ik vond het maar een teleurstellende ervaring, er was ook geen stand van het stamboek. Volgend jaar hopelijk beter, anders is t geen verbetering...
Maya schreef:Kan ze nu wel zien, maar ik zie hier nu wel veel tinkers, weet jij waarom het zo onduidelijk daar was? Voor t eerst de tinkers op Vrouwenpolder, staat ten eerste niet wanneer en welke keuringen er zijn in het boekje, vervolgens waren er om kwart voor 9 maar 3 tinkers aanwezig, terwijl je voor 9 aanwezig moet zijn
En dan die "show", nee ik vond het maar een teleurstellende ervaring, er was ook geen stand van het stamboek. Volgend jaar hopelijk beter, anders is t geen verbetering...