Ik reed op Skip, de palomino, en Mutzke reed op Fire de donkere, ik weet alleen niet zeker of die ook ergens op de foto's staat. Deze twee pony's zijn altijd Engels bereden, en tijdens de lessen proberen we die zeg maar als het ware om te scholen tot de western, het begint gelukkig al een beetje te komen, vooral het sturen begint er langzaam in te zitten. Helaas zijn ze bij Skip en Fire niet in het bezit van westernzadels, vandaar dat wij gewoon op engelse zadels rijden.
En fleury reed op Swerdy, een van de twee pony's van fabske, in een ander topic van fleur had ze ook al ongeveer 4 foto's neer gezet, maar hier zijn er dan nog een paar.

Zit ik EINDELIJK eens een keer EEN BEETJE! netjes recht in de dressuur houding (op wat dingetjes als hoofd etc na, maar het ging even om de rug) ben ik met western bezig en niet met dressuur
Zie hieronder

En dan hieronder Fleury op Swerdy.

Ik vind deze hieronder wel een leuke foto, helaas dat die zo ver weg is, en dat het nogal stoffig is. BTW, we hadden hier de opdracht, om van de ene kant, via de korte zijde over te steken naar de andere kant, en dat in draf of galop, en dan helemaal op het allerlaatste moment stil gaan staan.

Leuk hoor, was dat niet wennen?