Wasilia heeft ongeveer 2 weken vakantie gehad wat haar erg heeft bevallen. Ze heeft lekker op het land kunnen staan en wij zijn bezig geweest met wat grondwerk en trailerladen en lieten het rijden even voor wat het was.
Ik heb haar vorige week weer rustig opgepakt en gister heeft mijn vriend foto's gemaakt.
Wasilia is een 7 jarige merrie van Gentleman en ik heb haar nu zo'n dik half jaar in mijn bezit
We zijn pas ''echt'' met rijden begonnen sinds maart 2010 ivm de winter waardoor ze een aantal weken stil heeft gestaan. We hebben nu 2 wedstrijden in het B gereden, waarbij ze super braaf was maar nog wel kijkerig. 11 juli hebben we weer wedstrijd en hopen we wat hoger te scoren dan te vorige keer.
We zijn vooral bezig met het actief houden van de motor, want die wil nog wel eens uitvallen en daardoor proberen we zoveel mogelijk te schakelen. Met de les pakken we het wijken er ook bij en sindskort ook het schouderbinnenwaarts en travers omdat ze ontzettend veel moeite heeft met haar balans en het rechtrichten dus.
Mijn probleem is dat ik moeite heb om mij lang te maken en rechtop te zitten.
Zo reden we vorig jaar november:

En gister:

Rechtop en lang maken!

Mooi actief achterbeen

Lang maken..

Inzet volte

Hier mag ze dus actiever!

Hakken uitdrukken

Halthouden, wat een lekkere dikke buik

Over de 2e hoefslag proberen recht te richten

En de laatste; lang en laag uitdraven
Dat was het weer!
Tips zijn welkom, maar wel opbouwend en hou het vriendelijk

Groetjes Monica
ze loopt op sommige foto's erg diep aan de teugel, iets te diep, maar wel mooi ontspannen! je kan misschien proberen om haar hoofdje iets omhoog te krijgen, maar vergeleken met de eerste foto's is dit echt een enorme vooruitgang!!
veel succes!