Ik op een manegepaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xjenniifer94

Ik op een manegepaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 15:59

Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier, en heb een tijdje geleden een fnrs wedstrijd gereden, de f10.
Ik benieuwd wat jullie er van vinden commentaar en tips mogen, maar hou het netjes.

Mijn jasje is inderdaad wat te groot :Y)

Dit was van het inrijden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

x

Craftly

Re: Ik op een manegepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:01

Is dat niet Dazzle van pampus hout?

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 16:02

Craftly schreef:
Is dat niet Dazzle van pampus hout?

Ja dit is dazzle :+

Flynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:05

Ziet er netjes uit hoor !
Zou niet zo zeggen dat t n manegepaard is ...

Let wel op dat je goed rechtop blijft zitten en niet inzakt in je rug, en handen goed rechtop blijft houden..

Toppie hoor, hoeveel punten had je ?

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:06

wauw wat een mooi paard, en het ziet er super uit!

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 16:08

Flynn schreef:
Ziet er netjes uit hoor !
Zou niet zo zeggen dat t n manegepaard is ...

Let wel op dat je goed rechtop blijft zitten en niet inzakt in je rug, en handen goed rechtop blijft houden..

Toppie hoor, hoeveel punten had je ?

Dankjewel, mijn handen zijn inderdaad een groot probleem, maar ik ben er hard mee bezig :D

Ik had 217 punten en een aantal aftrek punten doordat ik de proef niet kende, en af en toe sommige figuren verkeerd verstond, en lekker rustig de verkeerde kant opreed :+

Craftly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 16:10

Haha grappig :P
Heb ook nog een les bij pampus hout gehad voordat ik besloot een 2e paardje te kopen

Weer even ontopic: Leuk dat hij goed op jou let. Ik vind je netjes zitten, miss je handen wat rechterop houden.

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 16:19

Craftly schreef:
Haha grappig :P
Heb ook nog een les bij pampus hout gehad voordat ik besloot een 2e paardje te kopen

Weer even ontopic: Leuk dat hij goed op jou let. Ik vind je netjes zitten, miss je handen wat rechterop houden.

Haha, okee, grappig :P

dankjewel ;)

AmberHeijmanJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 17:05

Netjes hoor, houd je teugels goed op maat.
Op foto drie zie je dat ze te lang zijn. :j

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 17:10

Ambrasoft schreef:
Netjes hoor, houd je teugels goed op maat.
Op foto drie zie je dat ze te lang zijn. :j

Bedankt, alleen rijd ik bijna altijd in het begin met wat langere teugels, waarom weet ik eigenlijk niet zo, maar dan lukt het mij dit paard daarna wat beter voorwaarts en wat ronder te houden. ;)

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 17:46

Op Dazzle heb ik best wat uurtjes gemaakt toen hij nog maar net in de lessen liep daarzo. Erg leuke pony en zeker ook fijn te bewerken. Je zit er netjes op, wellicht mogen je beugels een gaat langer maar het is niet heel storend nog zo. Heb je hem zelf ingevlochten? Ik had persoonlijk je knotten nog een keertje extra dubbel geslagen..

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 17:57

ik vind het er ook heel netjes uitzien. :j
zou ook niet zeggen dat het een manegepaard is, eerlijk gezegd. :o

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 18:43

Leuke foto's ziet er goed uit. En inderdaad je zou niet zeggen dat het een manege paard is:) toppie!

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 19:13

probeer iets meer contact te houden op links of minder "streng" te zijn op rechts.
Je bent niet streng hoor, je hebt rechts een steviger contact dan links. Hier door zie ik hem 2x kantelen op de foto's.
Het puntje op de i zitten :D

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 19:26

Bedankt allemaal :D

Flevolander schreef:
Op Dazzle heb ik best wat uurtjes gemaakt toen hij nog maar net in de lessen liep daarzo. Erg leuke pony en zeker ook fijn te bewerken. Je zit er netjes op, wellicht mogen je beugels een gaat langer maar het is niet heel storend nog zo. Heb je hem zelf ingevlochten? Ik had persoonlijk je knotten nog een keertje extra dubbel geslagen..

Dankjewel, ja ik ben gewend om met wat kortere beugels te rijden, dat hoor ik wel vaker dat mijn beugels wat langer mogen. Ik ben er mee bezig, ik probeer sowieso elke halve les met een gaatje langer, maar ik vind het met langere beugels moeilijk om mijn balans te houden. Maar zoals ik dus zeg, daar ben ik mee aan het werk ;)
En ik had hem niet zelf ingevlochten, moest hem overnemen, dus had eigenlijk helemaal geen tijd om zelf nog iets er aan te veranderen.

SheeNegro schreef:
probeer iets meer contact te houden op links of minder "streng" te zijn op rechts.
Je bent niet streng hoor, je hebt rechts een steviger contact dan links. Hier door zie ik hem 2x kantelen op de foto's.
Het puntje op de i zitten :D

Okee, als ik nu de foto's bekijk, zie ik het zelf ook. Bedankt, ik zal het onthouden :D

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 21:47

Hey Dazzle :D *nog iemand uit Almere := *

De foto's geven een net beeld! Ben het eens dat je beugels voor het mooie een gaatje langer mogen.
Je zit netjes (vooral je beenhouding vind ik erg netjes) probeer wel je teugels fijn op maat te houden zodat je je ellebogen niet zover naar achteren hoeft te steken ;)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 22:01

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.