Ik vind het ook net zo dat je idd net iets meer van je paardje moet vragen, je instructeur heeft dus volgens mij groot gelijk.
Doe je dat niet, tjaaaa mssn is rijden dan best wel even leuk, maar dan kan je echt niet veel gaan bijleren, en zeker op wedstrijdvlak komt zoiets dan echt wel tot uiting, als je wil goed zijn moet je echt wel trainen, anders is het een beetje verloren tijd.
En denk er hierbij ook aan dat "half trainen" niet gelijk staat aan half resultaat, maar echt nog veel minder.
Ik ben zelf ook instructeur.
MeFlower schreef:Oke met warm weer snap ik het en vind ik dat we rustig aan moeten doen.
Maar misschien heb ik de vraag een beetje verkeerd gesteld, zodat er veel nadruk op de buitentemperatuur kwam te liggen.
Nu even zonder weersomstandigheden. Het komt er zegmaar opneer dat m'n instructeur vindt dat het paard voor mij wel wat moeite moet doen, mag werken. Ik heb gauw zoiets van, het is wel goed. Met proefjes heb ik ook vaak commentaar dat ik het meer af moet maken. Dat stukje 'doorpakken', dat stukje strenger zijn, herkent iemand dit?