Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MarexVictor schreef:Op de eerste foto zie ik pianohandjes,
voor de rest erg netjes!
Hoe groot is hij?

Babootje schreef:MarexVictor schreef:Op de eerste foto zie ik pianohandjes,
voor de rest erg netjes!
Hoe groot is hij?
Hij is 1.56 dus nog net pony. Babette (mijn dochter) is 12 jaar. We hebben de pony samen. Ik rijd er L mee bij de paarden en mijn dochter is net 4 wedstrijdjes bij de B Pony's gestart.
Tiesto is een in Engeland gefokte Welsh Cob.
Met dressuur begint hij zich nu goed te ontwikkelen met een heel aardige middendraf en springen kan hij ook goed. (Zie foto onder, nog met dressuurzadel).
Mijn dochtertje springt ermee en heeft er inmiddels ook een paar oefenwedstrijdjes opzitten.
Samen met zijn werklustige karakter is het een bijzonder leuke sportpony.
annetmulder schreef:Wat leuk dat jullie samen de pony rijden! hele leuke pony, ziet er erg netjes uit. Veel succes samen.
Dat is nog best wel eens moeilijk (dat delen) want we rijden beide erg graag; er wordt gedressuurd, gesprongen en voor de ontspanning ook nog graag een buitenritje gemaakt. En mijn dochter wil natuurlijk eigenlijk graag het liefst elke dag rijden. Mooi niet duzz..... Babootje schreef:annetmulder schreef:Wat leuk dat jullie samen de pony rijden! hele leuke pony, ziet er erg netjes uit. Veel succes samen.
![]()
Dat is nog best wel eens moeilijk (dat delen) want we rijden beide erg graag; er wordt gedressuurd, gesprongen en voor de ontspanning ook nog graag een buitenritje gemaakt. En mijn dochter wil natuurlijk eigenlijk graag het liefst elke dag rijden. Mooi niet duzz.....