Weer foto's van orinoco, ik heb gister weer les gehad en dat heeft goed geholpen! Hij is weer flink aan het bokken de laatste paar dagen, maar tot nu toe heb ik met mijn onhandigheid het alsnog kunnen uitzitten. ben ik eigenlijk stiekem wel heel tevreden mee, aangezien ik een soort van onhandige koe ben ofzo en val er vaak na elk bokje direct af
Wij rijden op niveau zero, en hij is opdit moment te dik (hij had een streng 24 vol groen gras dieet, nu nog steeds maar met veel sport:D) . Ik ben druk bezig geweest met de tips, achterover zitten en hakken naar beneden. Het is nog niet helemaal oke, maarja ik ben ook geen super star ofzoo..de foto's staan heerlijk door elkaar heen, en los rijden heb ik niet op de foto.
1.

2.

3. veelste streng in zijn arme mond
4. dit is niet okee!

5. volgens mij was ik hier een beetje druk bezig op mijn kont zitten, (had volgenss mij net een bokje gegeven)

6.

7. && dit is lang niet alles wat meneertje in zijn mars heeft.

nouja, het is allemaal nog lang niet oke dus brand maar los.

) is al heel erg goed, dan weet je waar je aan kunt werken en dat maakt je weer een betere ruiter!

wel leuk om naar te kijken! en dat doe jij ook haha, dat mag best, maar niet teveel tijdens het rijden he
ken je me nog, ilana ik reed ook bij de eswal