Dit is mijn leasepony Lamborghini die ik nu ongeveer 1.5 jaar lease op manege De Vier Hoeven waar ik ook les heb. Lamborghini en ik zijn naast FNRS-wedstrijdjes niet echt bezig met wedstrijden, want de lol gaat voor, en die heb je met Lambo! Lamborghini kan een ongelofelijke dondersteen zijn, en tijdens deze foto's was hij dat ook. Hij ging ongelofelijk aan mijn rechterteugel tegenhangen, zodra ik een ophouding met mijn rechterteugel gaf ging hij heel erg versnellen en wou hij maar niet reageren waardoor ik geen stelling naar binnen kreeg. Eerst dacht ik gelijk dat er een wondje zat maar dat was gelukkig niet zo, toen ik meer met m'n benen ging rijden ging het wat beter. Dat moet ik dus ook vaker doen.
Commentaar is natuurlijk welkom, maar hou het vriendelijk!
Aandachtspunten;
- TENEN NAAR BINNEN! Sinds ik mijn stoelzit verleerd ben heb ik last van ongelofelijke kapstokken. Ik probeer er aan te werken maar omdat Lamborghini een beetje een draak was, was ik daar niet echt mee bezig.
- Zodra ik een volte inrij en dus stelling naar binnen wil, laat ik mijn binnenteugel glippen. Dit zie je op bijna alle foto's, omdat ik voor de foto veel op de volte reed. Echt niet goed, dat weet ik, ik probeer er aan te werken!
Veel plezier met kijken!
Inrijfoto: Rechtop zitten!

Ik moest even streng zijn hier, hij was aan het rennen en ik moest 'm op de volte zetten:

Hier kun je dus zien wat ik bedoel met 'binnenteugel' laten glippen:

Hier zat hij dus te trekken:

Ik heb nog wel meer foto's, wil je ergens verduidelijking dan kan je dat vragen, dan stuur ik een foto
DIt is mijn 1e topic, als ik het verkeerd heb geplaatst moet je maar TeMen!

)