Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eciara schreef:Ja maar ik heb het idee als jij iets nabootst doe je het allemaal anders! Ook de spanning zit er dan niet in enzo dus waarschijnlijk zal hij dan weer gewoon lopen!
Wat ik nog zat te denken, je gaat inderdaad anders rijden in de proef ik durf haar dan ook echt geen tik te geven omdat ik bang ben dat er dan wat van gezegd word! En het paard maakt daar ook gewoon gebruik van , normaal zou ik als hij niet reageerd op me been meteen een tik geven.
spanning kan je ook zelf maken. Probeer gewoon dat je een perfecte proef neer wilt zetten ookal is het niet voor het echie.
vibabu schreef:Eciara schreef:Ja maar ik heb het idee als jij iets nabootst doe je het allemaal anders! Ook de spanning zit er dan niet in enzo dus waarschijnlijk zal hij dan weer gewoon lopen!
Wat ik nog zat te denken, je gaat inderdaad anders rijden in de proef ik durf haar dan ook echt geen tik te geven omdat ik bang ben dat er dan wat van gezegd word! En het paard maakt daar ook gewoon gebruik van , normaal zou ik als hij niet reageerd op me been meteen een tik geven.
Als je het nabootst en het gaat dan wel goed dan weet je dus waar het in zitspanning kan je ook zelf maken. Probeer gewoon dat je een perfecte proef neer wilt zetten ookal is het niet voor het echie.
Als hij de proef daarna als een speer zou gaan zou ik het er voor over hebben
maar wel 2e proef 193 punten !!! dus harde leerschool maar werkte wel