jaja daar is hij weer hoor.. onze draak waldo!!! Of wild waldo..
in een laatste topic had ik beschreven dat waldo een tijdje in de kliniek heeft gestaan wegens (gedrags/rugproblemen) en mijn angst voor hem!!! dit zijn we beide weer gaan oppakken.. en langzaam aan is het vertrouwen er weer hoor.. ik ben ontzettend trots op hem (en stiekem ook een beetje op mezelf) dat ik toch heb door gezet en dat hij toch nog bij me is gebleven.. waldo is in de kliniek aardig opgeknapt en nu thuis moeten we echt even door zetten dus vandaar elke week goed aan de les en flink door trainen!
in mijn vorig topic was ik nog niet helemaal zeker van me zaak en of ik er wel goed aan deed enz. nu zie ik waldo lopen en mezelf weer een beetje rechterop zitten door dat beetje bij beetje vertrouwen. dus durven we een itptje wel weer aan!
ik heb foto's van 2 lessen, eentje waarbij ik nog niet echt zeker van me zaak was en 1tje waarbij het al een stuk beter gaat. heb geen stap foto's maar daar doen we natuurlijk wel aan.. nou hier is hij dan hoor!!!

moet echt zelf even ontspannen
piano handjes..next
waslijntje?
weer een waslijntje, maar volgens mij liep hij een beetje over de buitenschouder weg en dan ga ik automatisch naar binnen toe zitten/vallen en geef hem de ruimte binnen
ZELF rechtop zitten
binnenbeen lang!!!
galop, zelf meer blijven zitten
VOORUIT kijken

nog steeds vooruit kijken! ligt niks op de grond..en een afsluitertje!! zooo leuk
wallie zijn vriendinnetje!nou dit was het.. tips, comentaar welkom! erg leuk zelfs.. hou het wel netjes!
groetjes wendy en waldo

Hahaha