Zondag heb ik een onderlinge wedstrijd gereden met Orion. Ging erg lekker, eerste proef had ik wat afraffel fouten in. 2de proef ging een stuk netter.
Even het verplichte deel:
Naam: Orion.
type: Tuigpaard.(V. Fabricius)
Leeftijd: 14.
Schofthoogte: 1,72.
Ons niveau: B ( onderling rij ik L1 en volgende zondag voor het eerst KNHS starten in de B).
Waar we aan werken is nog meer ontspanning in de galop en het meer dalen van zijn als tijdens het strekken.
Mijn eigen punten zijn voornamelijk mijn voeten, die lijden vaak een eigen leven en moet echt meer controle daar over gaan krijgen. Het is erg moeilijk om mijn tenen naar binnen te houden. Ook moet ik goed op mijn houding en mijn handen letten dat ik die netjes rechtop en naast elkaar houd. Overgrens vind ik het erg moeilijk om mijn hand te ontspannen in de galop..( is bij ander paard een paar keer goed fout gegaan waardoor ik slecht durf)
Ik ben 1ste en 2de geworden met 202 en 206 punten in de L1.
1. Neus mag er meer uit tenen naar binnen

2.Zit ik eindelijk niet meer scheef hangend op mijn beugels, ga ik scheef in mijn rug
. 
3. Mag van mij wel wat dalen in de hals met middenstap.

4. Tenen!! (let aub niet op mijn geconsentreerde hoofd
).
5. Binnenhand lager houden en druven te ontspannen in galop

6. Helemaal trots op mijn kanjer!

7. Heb heerlijk met me kampioentje geknuffeld en hoop dat hij volgende week ook zo braaf is.

Ik heb nog heel wat punten om aan te werken( schouders, tenen, handen en natuurlijk niet zo boos geconsentreerd kijken
).Ik heb elke week les en krijg veel hulp van een stal genoot. Wil erg graag leren en commetaar waar ik iets aan heb is ook zeer zeker welkom
.Volgende week gaan we voor het echt in de B. Deze week gaan we nog flink oefenen op mijn houdings punten.
Groetjes,
Orion en lizet.