Qua niveau zijn we BB, de galop laten we door zijn scheefheid al een tijdje achterwege.
Sinds ons vorige topic raakten we weer in een dip en met les ging het ook steeds slechter.
Het leek haast wel alsof hij lichamelijk nog steeds niet in orde was want hij begon weer steeds opgekropter en met meer spanning te lopen.
Afgelopen week ging het echter heel erg goed en had ik er weer een fijn gevoel bij!
We hebben hem 14 dagen geleden laten controleren door de fysio, die hem in april behandeld heeft, en hij was nog niet volledig los.
Morgen komt ze langs voor een extra behandeling zodat ook de laatste klachten weg zullen zijn hoop ik en hij weer lekker soepel kan doorbewegen.
Sinds een week loopt hij op voorijzers want zijn hoeven waren erg slecht. Hij loopt hierdoor ook beter en struikelt minder.
We hebben nog steeds als grootste aandachtspunt; LENGTE! maar dat is ook nog steeds iets wat Wisse errug moeilijk vindt. De tempocontrole en het buigen/rechtrichten ging deze week al wel heel erg goed, en nadat de fotograaf moest hollen naar de bushalte vanmiddag liep hij met nog meer lengte en kon ik hem mooi uitschuiven! Helaas dus geen foto's van, hopelijk volgende keer weer zo netjes

Ik heb contact opgenomen met Hergen van Hall en Mark van de Donk om te kijken of ik hem door 1 van beide laat trainen. Maar nu het weer wat beter gaat stel ik dat denk ik nog even uit.
Goed, genoeg gekletst; hier de foto's van vandaag

(We begonnen in de binnenbak, waar hij altijd erg veel spanning heeft want hij vindt het daar erg spannend. Op den duur werd het daar erg druk door rennende kinderen en hebben we buiten verder gereden, omdat ontspannen ons speerpunt is en dat niet lukt als hij bang is)
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

te diep
8.

9.

Uiteraard hebben we op beide plekken op beide handen gereden, maar de camera viel steeds uit ivm lege batterij. En uiteraard in en uitgestapt aan losse teugel

Opbouwende kritiek en tips zijn welkom en ik haal er wel uit wat op ons van toepassing is

(grapje)

...dus geweldig !